• Kontakt@ingelehmannskolen.dk
  • Ødisvej 18, Taps, 6070 Christiansfeld
Inge Lehmann Skolen

Støtteforening.

Støtteforeningens formål er at bistå Inge Lehmann skolen med økonomisk støtte – til alle former for projekter og indkøb, der kræver økonomisk støtte (således også til husleje, administration, herunder lønninger, indkøb af møbler, mv.) – ved specielle aktiviteter, der kan gøre hverdagen mere sjov, lærerig eller spændende – ved ekstraordinære begivenheder i skolen, som kalder på ekstra hjælp

Det koster 250 kr. årligt at være medlem af støtteforeningen. Vi opfordrer så mange som muligt til at blive medlem, da det kun vil gøre det sjovere for alle. Støtteforeningen er en selvstændig forening med selvstændigt regnskab og bestyrelse.

Wind turbines standing on a grassy plain, against a blue sky.

Meld dig ind og støt os.

Mobilepay: 11946

Skriv en mail til ingelehmannskolen@gmail.com

cvr: 44186012

Vil du hjælpe

Vi Mangler

Har du guld i gemmerne?

Eller vil du hjælpe med at lede efter guld?

Med hjælp fra mange flotte sponsorater er vi godt i gang med at fylde skolen op med møbler og alt andet hvad vi har brug for.

Har du noget af det vi mangler, og har du lyst til at sponsorere det til os? Eller har du lyst til at hjælpe os med at skaffe tingene?

– Så tøv endelig ikke med at sende Thilde en besked, eller kontakt hende på 28300351

Vi mangler bl.a 2 stk. høvlbænke, værktøjs ophæng, diverse værktøj, 2 stk projekter og lærred dertil, 3D-printer, laserprinter, instrumenter af alle slags, lego, plusplus, tusser, staffelier, pensler, farveblyanter, mooncars basketnet og bold og meget meget mere.